Spolumajitel a jednatel společnosti
Robert Lazna
Na začátku byl, jak jinak, než ukončený pracovní vztah jednoho z budoucích jednatelů a následné hledání nového místa. Ideální představou bylo místo nehledat, ale vytvořit a tak před koncem roku 2019 vznikla firma 4PERSON v.o.s.. Při vzniku firmy se stavělo na doposud fungujících a ověřených základech personálního trhu, ale stále tomu něco chybělo a podle nás to nebylo ono. Tou dobou pomalu přestávala efektivně fungovat klasická personální inzerce na pracovních portálech. Rok od založení přišel navíc Covid a s ním spojené restrikce i změny na celém pracovním trhu. Přechod od osobních schůzek u klientů na ON-LINE byl nasnadě a postupně se nám ukázal jako jediná možná cesta k začínajícímu zlepšení a úspěchu. Přechodem na ON-LINE fungování jsme najednou oslovili klienty po celých Čechách, na Moravě a občas i Slovensku. Všechno to najednou začalo dávat smysl a náš tým se začal profilovat a reagovat podle nově nastavených podmínek.
Na nedostatek klientů jsme si nemohli stěžovat, ale zavedené způsoby hledání „postaru“ nám nepřišly tak výkonné ani efektivní aby mohly fungovat bez nutných změn i nadále. Naše způsoby hledání jsme více rozšířili do externích databází a časem i do vlastní vybudované. K hledání v databázích se přidaly i sociální sítě a další zdroje potřebných informací. Díky tomuto přesunutí k AKTIVNÍMU hledání a odklonu od běžné inzerce, u které defakto čekáte, zda se Vám někdo ozve, je dnes naše hledání nesrovnatelně „výkonnější“ a efektivnější. Vzhledem k našim postupům neoslovujeme pouze kandidáty, kteří hledají jen v klasické inzerci, ale i aktuálně zaměstnané uchazeče. Naše firma se díky spokojenosti s realizovanými službami, vracejícím se klientům a jejich zpětné vazbě neustále vyvíjí i roste. Za dva a půl roku od založení jsme stihli vytvořit schopný tým o dvou desítkách lidí, třikrát zvětšit své kanceláře, navázat spolupráci s magazínem FORBES a inspirovat několik našich konkurentů k předělání svých webových prezentací.
Protože fungujeme na zdravém základu, tak jsme se rozhodli nepomáhat pouze firmám po celé ČR s hledáním lidí, ale od 11/2021 jsme začali pravidelně přispívat i prostřednictvím nadace DOBRÝ ANDĚL. Náš příspěvek je dle pravidel Dobrého anděla rozdělen a určen „do posledního haléře®“, těm, které přivedla vážná onkologická nebo jinak závažná nemoc do těžké životní situace. Věříme, že i náš pravidelný příspěvek v řádu tisíců může pomoci překlenout těžkou životní situaci, do které se rodiny s dětmi velmi rychle dostávají (ne vlastní vinou). Příjemcem musí být rodič starající se alespoň o jedno nezaopatřené dítě.
Hledání nás baví,
Děkujeme za Váš zájem
Spolumajitel a jednatel společnosti
Spolumajitel a jednatel společnosti
Hledání vhodného kandidáta je v současné pocovidové době ještě složitější. Pro technické pozice je to téměř zázrak někoho úspěšně najít. Společnost 4person splnila, co nám před kampaní slíbila. Každý týden se jí podařilo – nevím jak – vydolovat z vyprázdněného pracovního trhu smysluplný výběr kandidátů. Její činnost je efektivní a v nadcházejícím náboru se na ni opět obrátíme.
Ing. et Ing. Daniel Orel, Ph. D.
jednatel ARBURG spol. s r.o. a ARBURG SK s.r.o.
Z naší strany spolupráci hodnotíme jako přínosnou. Povedlo se nám společným způsobem zajistit pracovní sílu, kterou jsme hledali a vše probíhalo ve velice přátelském duch s lidským přístupem. Váš koncept jako personální agentury pro nás byl nový, ale je přínosný a za lepší cenu než u konkurence. V budoucnu se na vás rádi znovu obrátíme.
Ing. David Tunkl
Člen představenstva ROTAGROUP
Služby agentury 4person jsme začali využívat od srpna roku 2020. Během následujících týdnů nám bylo dle předem stanovených kritérií doporučeno několik kandidátů na hledanou pozici. Díky aktivnímu přístupu společnosti se nám podařilo zaměstnat v krátkém časovém úseku dva obchodní zástupce do požadovaných regionů. Styl práce, flexibilita a profesionální přístup jakým se společnost 4person prezentuje považuji za velmi efektivní a mohu ji vřele doporučit ostatním firmám, které hledají kvalitní pracovníky na trhu práce.
Ing. Lukáš Duchek
Jednatel Novum CZech, s.r.o.
Pracovní trh se zcela změnil a dnes už se uchazeči o zaměstnání nepodbízí firmám, ale bohužel firmy jim. A jelikož v ekonomice stále chybí stovky tisíc pracovníků, tak se situace v dohledné době neobrátí. Podat si inzerát na pracovním portálu a pak jen pročítat desítky doručených životopisů? To fungovalo v minulosti. Ačkoli spousta firem na inzeráty stále spoléhá, málokdy tímto pasivním způsobem najdou kvalitní lidi, které skutečně potřebují. U vyšších pozic a technických profesí nemáte tímto způsobem šanci najít kvalitní lidi vůbec. Dnešní recruitment už není o tom, že zveřejníte inzerát a pak jen čekáte na zázrak. Běžný příběh našeho nového klienta je takový, že hledá specifickou pozici, několik měsíců inzeruje a stále je bez odezvy adekvátního kandidáta. A často ani netuší o cestě a možnostech AKTIVNÍHO náboru, který zajišťuje naše firma.
Na hledání kvalitních lidí jdeme úplně jinak než klasické agentury. Využíváme cestu AKTIVNÍ personální kampaně, která má nesrovnatelně větší záběr i úspěšnost než ostatní způsoby hledání. Naše cesta je o cca více než 85 procent efektivnější i úspěšnější než klasická personální inzerce práce. Vzali jsme běžné postupy hledání na zkostnatělém personálním trhu, udělali pár změn, a to vše vedlo k zefektivnění naší služby. Kouzlo je právě v aktivním hledání a následném servisu. U žádné naší činnosti nečekáme, až něco dopadne, ale jdeme všemu aktivně naproti. Vhodné kandidáty hledáme v interních i externích databázích, databázích životopisů, na sociálních sítích ale i v dalších, běžnému zaměstnavateli nedostupných zdrojích. Následuje třídění, oslovování a finální výběr nejvhodnějších kandidátů, kteří o práci mají opravdový zájem a na pozici se přesně hodí. Teprve ty doporučujeme našim klientům. Firmám o našem hledání zasíláme pravidelné reporty a na nich je tak pouze finální výběr toho nejvhodnějšího uchazeče. Zjednodušeně lze říct, že klient se díky naší službě nemusí zdržovat hledáním (které je mnohdy liché), ale jde rovnou k věci, kdy si pozve nejlepší předvybrané kandidáty přímo na finální pohovor.
Firmy tak díky naší službě s AKTIVNÍM náborem, šetří čas i energii, kterou mohou věnovat své práci. Klient u nás neplatí žádné provize za přijatého kandidáta, ani násobky mzdy. Cena za celou kampaň je předem daná a ani zdaleka se neblíží jednomu průměrnému platu. Když bude kandidát opravdu kvalitně vybraný, nepotřebujete jich dodat deset týdně, ale klidně jen jednoho za týden. Report s vhodnými uchazeči od nás dostáváte již v prvním týdnu naší kampaně. Mezi našimi klienty jsou jak menší firmy, které nemají vlastní personální oddělení, tak větší společnosti, které mají tolik HR agendy, že si s hledáním lidí rády uvolní ruce.
Forbes.cz, Jobs.cz, Profesia.cz, Prace.cz, Praceklik.cz, Inwork.cz, Zivotopisy.cz, Fajnbrigady.cz, Personalka.cz, jobDNES.cz, Superkariera.cz, DobraPrace.cz, EasyPrace.cz, Dobryandel.cz
Spojte se s námi a využijte naše zkušenosti při hledání nových lidí
Začněte