Navigace

Facebook Linkedin

en cs


Kopie pracovní - O Nás

Profesionálně

Firma 4PERSON je zaměřená na poskytování profesionálních služeb při hledání lidských zdrojů. Ve standardní nabídce trhu jsme u našich postupů provedli řadu změn a inovací, vedoucích k nejefektivnějšímu vyhledání těch nejvhodnějších kandidátů. Aktuálně je naše hledání o cca 2/3  efektivnější a úspěšnější než u klasické inzerce.

Personální kampaně

Nehledáme pro Vás běžné uchazeče, ale vytváříme personální kampaně k získání nejvhodnějších kandidátů na specifikované pozice. Naší prioritou není kvantita, ale kvalita vybraných uchazečů u kterých pro Vás provádíme profesní preselekci / předvýběr. První report s uchazeči dostáváte již po týdnu a naše kampaně trvají podle druhu od 5 do 8 týdnů.

Profesní diagnostika

V rámci rozšíření našich služeb Vám nabízíme otestování kandidátů „PROFESNÍ“ nebo „EQ“ diagnostikou, která slouží ke zjištění pracovních i charakterových vlastností a jejich optimálnímu zařazení na požadované pozice nebo do pracovního teamu.

Osobní spolupráce

Spoluprací s naší firmou zažijete výhody personálního poradenství a profesionálního servisu tvořeného týmem našich konzultantů, kteří Vám vždy doporučí to nejlepší řešení. Naše klientela se pohybuje od malých a středních společností až po ty velké. Podstatnou část naší práce tvoří opakované obchody spokojených klientů.


Naším cílem je, aby se spojila Vaše firma s nejvhodnějšími uchazeči na Vámi požadované pozice. Aktivně pro Vás vytváříme personální kampaně a nabízíme možnost předvýběru, kterým projdou pouze ti nejvhodnější kandidáti. Poté je podrobíme profesní diagnostice (volitelné testování u vybraných kampaní s předvýběrem těch nejvhodnějších), abychom Vám poskytli seznam  nejlepších adeptů a ušetřili tak Váš čas i peníze.

  1. Naše zkušenosti a KNOW HOW
    Na základě našich dlouhodobých zkušeností na trhu práce Vám nabízíme naše KNOW HOW a časem vypilované zkušenosti i profesní schopnosti, které neustále vylepšujeme podle aktuálních požadavků a trendů v našem oboru. Pro naše personální konzultanty pořádáme  pravidelná školení, protože zastáváme názor že „pokud bychom se přestali ptát, pak bychom se přestali i posouvat“.
  2. Dostupnost našich služeb
    Naše služby nabízíme v několika úrovních. Od základní varianty, která je dostupná té nejširší skupině klientů s menším rozpočtem, až po rozšířené kampaně pro střední a velké firmy. Pro stálé klienty máme nabídku zvýhodněných balíčků.
  3. Důvěryhodnost
    Neustále pracujeme na zlepšování našich služeb, jejich rozšiřování a tím i budování důvěry zákazníků v poctivost a kvalitu našeho servisu. Počet našich opakovaných obchodů od vracejících se klientů je toho jasným důkazem.
  4. Profesionalita
    Naše služby poskytujeme dlouhodobě a na profesionální úrovni. Díky širokému propojení s různými databázemi vždy s nejlepším možným výsledkem. Nabízíme Vám bezstarostný nábor díky spolupráci s námi a věříme, že se k nám budete opět rádi vracet.

Spolumajitel a jednatel společnosti


Robert Lazna

Spolumajitel a jednatel společnosti


Ing. Marlen Laznová


Vybrané reference

Hledání vhodného kandidáta je v současné pocovidové době ještě složitější. Pro technické pozice je to téměř zázrak někoho úspěšně najít. Společnost 4person splnila, co nám před kampaní slíbila. Každý týden se jí podařilo – nevím jak – vydolovat z vyprázdněného pracovního trhu smysluplný výběr kandidátů. Její činnost je efektivní a v nadcházejícím náboru se na ni opět obrátíme.

Ing. et Ing. Daniel Orel, Ph. D.
jednatel ARBURG spol. s r.o. a ARBURG SK s.r.o.

Z naší strany spolupráci hodnotíme jako přínosnou. Povedlo se nám společným způsobem zajistit pracovní sílu, kterou jsme hledali a vše probíhalo ve velice přátelském duch s lidským přístupem. Váš koncept jako personální agentury pro nás byl nový, ale je přínosný a za lepší cenu než u konkurence. V budoucnu se na vás rádi znovu obrátíme.

Ing. David Tunkl
Člen představenstva ROTAGROUP

Služby agentury 4person jsme začali využívat od srpna roku 2020. Během následujících týdnů nám bylo dle předem stanovených kritérií doporučeno několik kandidátů na hledanou pozici. Díky aktivnímu přístupu společnosti se nám podařilo zaměstnat v krátkém časovém úseku dva obchodní zástupce do požadovaných regionů. Styl práce, flexibilita a profesionální přístup jakým se společnost 4person prezentuje považuji za velmi efektivní a mohu ji vřele doporučit ostatním firmám, které hledají kvalitní pracovníky na trhu práce.

Ing. Lukáš Duchek
Jednatel Novum CZech, s.r.o.


Náš příběh

Na začátku byl, jak jinak, než ukončený pracovní vztah jednoho z budoucích jednatelů a následné hledání nového místa. Ideální představou bylo místo nehledat, ale vytvořit a tak před koncem roku 2019 vznikla firma 4PERSON v.o.s..

Při vzniku firmy se stavělo na doposud fungujících a ověřených základech personálního trhu, ale stále   tomu něco chybělo a podle nás to nebylo ono. Tou dobou pomalu přestávala efektivně fungovat klasická personální inzerce na pracovních portálech.

Rok od založení přišel navíc Covid a s ním spojené restrikce i změny na celém pracovním trhu.

Přechod od osobních schůzek u klientů na ON-LINE byl nasnadě a postupně se nám ukázal jako jediná možná cesta k začínajícímu zlepšení  a úspěchu. Přechodem na ON-LINE fungování jsme najednou oslovili klienty po celých Čechách, na Moravě a občas i Slovensku. Všechno to najednou začalo dávat smysl a náš tým se začal profilovat i reagovat podle nově nastavených podmínek.

Na nedostatek klientů jsme si nemohli stěžovat, ale zavedené způsoby hledání „postaru“ nám nepřišly tak výkonné ani  efektivní aby mohly fungovat bez nutných změn i nadále. Způsoby hledání jsme více rozšířili do externích databází, i do časem vybudované vlastní. K hledání v databázích se přidaly i sociální sítě a další zdroje potřebných informací.

Díky tomuto přesunutí k AKTIVNÍMU hledání od běžné inzerce, u které defakto čekáte, zda se Vám někdo ozve, je dnes naše hledání nesrovnatelně „výkonnější“ a efektivnější.

Vzhledem k našim postupům neoslovujeme pouze kandidáty, kteří hledají jen v klasické inzerci, ale i aktuálně zaměstnané uchazeče.

Naše firma se díky spokojenosti s realizovanými službami, vracejícím se klientům a jejich zpětné vazbě neustále vyvíjí i roste. Za dva a půl roku od založení jsme stihli vytvořit schopný tým o dvou desítkách lidí, třikrát zvětšit své kanceláře, navázat spolupráci s magazínem FORBES a inspirovat naše konkurenty k předělání svých webových prezentací.

Protože fungujeme na zdravém základu, tak jsme se rozhodli nepomáhat pouze firmám po celé ČR s hledáním lidí, ale od 11/2021  jsme začali pravidelně přispívat i prostřednictvím nadace DOBRÝ ANDĚL. Náš příspěvek je dle pravidel Dobrého anděla rozdělen a určen „do posledního haléře®“, těm, které přivedla vážná onkologická nebo jinak závažná nemoc do těžké životní situace. Věříme, že i náš pravidelný příspěvek v řádu tisíců může pomoci překlenout těžkou životní situaci, do které se rodiny s dětmi velmi rychle dostávají (ne vlastní vinou). Příjemcem musí být rodič starající se alespoň o jedno nezaopatřené dítě.

Hledání lidí nás baví,

Děkujeme za Váš zájem

NAŠI PARTNEŘI

Forbes.cz, Jobs.cz, Profesia.cz, Prace.cz, Praceklik.cz, Inwork.cz,  Zivotopisy.cz, Fajnbrigady.cz, Personalka.cz, jobDNES.cz, Superkariera.cz, DobraPrace.cz, EasyPrace.cz,  Dobryandel.cz



Zavřítt
Podpora

    Odesláním souhlasím se zpracováním osobních údajů

    Zavřítt

    Spojte se s námi a využijte naše zkušenosti při hledání nových lidí

    Začněte

    Zavřítt